2019. 03. 13.

Változás a DPMV Zrt. ügyfélszolgálatán

Facebookon
Twitteren
E-mailben

A DPMV Zrt. tájékoztatása szerint 2019. március 4-től az alábbi településeken működtet ügyfélszolgálatot, melyek címét és ügyfélfogadási idejét a táblázat tartalmazza. Az egyes irodák a központi +36 29/340-010 telefonszám hívását követően jelentkező telefonközponton át érhetőek el. A pénztári nyitvatartás rendje megegyezik az ügyfélszolgálat nyitvatartási rendjével. Készpénzfizetési lehetőség kizárólag a vecsési állandó ügyfélszolgálati irodában biztosított.

Ivóvíz-, és/vagy szennyvíz-csatorna bekötések létesítésének megindítására, bekötési kérelem ügyintézésére (igénybejelentésre) kizárólag a kiemelt státuszú ügyfélpontokon és az állandó ügyfélszolgálati irodán van lehetőség. Ügyfélszolgálatok címei Állandó ügyfélszolgálati iroda:  
  • Vecsés, Kossuth Lajos u. 38-40.
Kiemelt státuszú ügyfélpontok:      
  • Dunavarsány, Vörösmarty u. 149.
  •  Kerepes, Szabadság út 100.
  Ügyfélpontok:  
  • Gyál, Kőrösi u. 104.
  • Maglód, Fő u. 12.
  • Pécel, Baross u. 5.
  • Kiskunlacháza, Temető u. 2.
  • Szigethalom, Móra Ferenc u. 1.
  • Ócsa, Bajcsy-Zsilinszky u. 2.
  • Taksony, Rákóczi u. 2/b.
  • Üllő, Templom tér 3. I. em. 118.
  Ügyfélfogadás rendje
Ügyfélszolgálat Ügyfélfogadás
hétfő kedd szerda csütörtök péntek
Állandó ügyfélszolgálati iroda
Vecsés 8-14 8-14 8-20 8-14 7-13
Kiemelt státuszú ügyfélpont
Dunavarsány 12-16 8-18 8-12
Kerepes 12-16 8-18 8-12
Ügyfélpontok
Gyál 10-18 13-18
Kiskunlacháza 12-18
Maglód 10-18
Ócsa 10-18 8-16
Pécel 10-18
Szigethalom 12-18
Taksony 12-18
Üllő 12-18