2018. 08. 15.

Ügyfélhívó rendszert telepített a Gyáli Polgármesteri Hivatal

Facebookon
Twitteren
E-mailben

Augusztus 10. napjával ügyfélhívó rendszert vezettek be a Gyáli Polgármesteri Hivatalban. A rendszerhez tartozó sorszámot nyomtató totemoszlop elhelyezésére az aulában került sor a főbejáratnál. Az ügyfélhívó totemen először az irodát, majd az adott irodához tartozó ügytípust tudják kiválasztani az ügyfelek. Amennyiben a kiválasztás tekintetében valaki nehézségbe ütközik, a portaszolgálat munkatársai készséggel segítenek eligazodni.

Úgy gondoljuk, hogy a rendszer bevezetése egyrészt segítséget nyújt abban, hogy az ügyfelek kulturáltan és gyorsan intézhessék ügyeiket, továbbá, segíti az ügyintézők munkáját is az általuk használt webterminál segítségével, hiszen látják, hogy hány ügyfél várakozik. A mai kor kihívásainak megfelelő érintőképernyős, nyomógombos terminálnak köszönhetően elkerülhető a hagyományos sorban állás- jegyezte meg dr. Nagy Erika aljegyző.

Az ügyfélhívó három kijelzővel rendelkezik, ebből 2 a földszinti folyosón található, amelyről a legnagyobb ügyfélforgalmat bonyolító irodák nyílnak. Egy kijelző a kormányablak várójában került elhelyezésre, közvetlenül az anyakönyvi ügyintézés helyét képező iroda ajtajánál. Utóbbi helyen az anyakönyvi ügyintézésen kívül, a 70. életév fölöttiek ingyenes szemétszállítási díjával kapcsolatos, a behajtási engedélyekkel, valamint a fakivágással kapcsolatos ügyeiket tudják intézni az ügyfelek.

Az ügyfélhívó rendszer kizárólag ügyfélfogadási időben üzemel, azaz

Hétfőn 12:30-tól 15:30-ig

Szerdán 12:30-tól 17:45-ig

Pénteken: 08:00 órától 12:00 óráig

Gyáli PH