2021. 01. 29.

Részlegesen újraindul az FCC Magyarország Kft. személyes ügyfélfogadása

Facebookon
Twitteren
E-mailben
Tisztelt Gyáli Lakosok, Értesítjük Önöket, hogy a korábban technikai okok miatt szünetelő személyes ügyfélszolgálatunkat az alábbiak szerint részlegesen újraindítjuk: 2021.02.01-től személyes ügyfélszolgálatra lesz már lehetőség, de – CSAK ELŐZETES BEJELENTKEZÉS, IDŐPONTFOGLALÁS alapján – hétfőnként 8-20 óra között telephelyünkön (Gyál, Kőrösi út 53.) – szájat és orrot takaró arcmaszk használata kötelező – 1 fő fogadásával, azaz vagy az ügyfél, vagy annak egy meghatalmazottja tud eljárni egy ügyben; ügyfelet és kísérőt, kísérőket együtt sajnos nem tudunk fogadni. – A Közösségi Házban az ügyfélfogadás továbbra is szünetel. Időpontkérés: – weboldalon – a Közszolgáltatás / Online időpontfoglalás menüpont alatt – e-mailen – vevoszolgalat@fcc-group.hu – telefonon – 29 540 265 (ha üzenetet hagynak, kérjük, várják meg visszahívásunkat, a kért időpont visszaigazolását, hogy tudjuk-e Önöket az adott időpontban fogadni) Ugyanakkor a korlátozott lehetőségekre tekintettel, kérjük, továbbra is részesítsék előnyben a távolról történő ügyintézést. Munkatársaink a tavasszal bejáratott rendszerben e-mailen és telefonon is állnak rendelkezésükre, és távoli ügyintézéssel is megoldják az ügyeket: – telefonon 06 29 540-265 (ha hívását nem tudjuk fogadni, kérjük, hagyja meg elérhetőségét az üzenetrögzítőn, és amint tudjuk, visszahívjuk) – e-mailen: vevoszolgalat@fcc-group.hu. (A kommunális többlethulladékhoz használatos zsákok átadása változatlanul a fenti elérhetőségeken történt előzetes időpont-egyeztetés után kerülhet sor. Zöldhulladékos zsákok átadása jelenleg szünetel, a tavaszi hónapokban a szezonnal együtt kezdődik újra, erről később értesítjük majd Önöket.) A fenti rend jelen intézkedéssel 2021.03.01-ig vagy előre nem látható, szükségessé váló intézkedésig változatlan marad. Megértésüket és együttműködésüket továbbra is köszönjük. FCC Magyarország Kft.