2022. 10. 12.

Így módosul az ügyfélszolgálatok rendje az ünnepek alatt

Facebookon
Twitteren
E-mailben
A március 15-ei hosszúhétvége miatt változik a megszokott ügyfélfogadási rend a Gyáli Polgármesteri- és Járási Hivatalban

A november 1-ei hosszúhétvége, és az ahhoz kapcsolódó október 15-ei ledolgozás miatt az alábbiak szerint módosul a Gyáli Járási Hivatal Kormányablakának, Gyámügyi és Hatósági Osztályának, valamint a Gyáli Polgármesteri Hivatal ügyfélszolgálatának nyitva tartása:

Gyáli Polgármesteri Hivatal

A Gyáli Polgármesteri Hivatalban 2022. október 31-ei ügyfélfogadás elmarad, ezt követően a szokásos napokon és időpontokban lesz ügyfélfogadás.

Gyáli Járási Hivatal területén működő Kormányablakok ügyfélfogadási rendje

A Pest Megyei Kormányhivatal Gyáli Járási Hivatala tájékoztatása szerint a kormányablak ügyfélfogadási ideje a Mindenszentekhez kapcsolódóan az alábbiak szerint alakul:

2022. október 15. (szombat):     08.00 – 14.00
2022. október 31. (hétfő):          ZÁRVA
2022. november 1. (kedd):          ZÁRVA

Nemzeti Adó- és Vámhivatal

A NAV Pest Megyei Adó- és Vámigazgatóságának ügyfélszolgálatainak nyitva tartása is megváltozik 2022. október 14. és 15. között.

A kormányablakban működő NAV ügyfélszolgálat Gyálon az alábbi rend szerint várja ügyfeleit október 14. és 15. között:

2022. október 14. (péntek):      08.00 – 14.00
2022. október 15. (szombat):     ZÁRVA

A személyes ügyintézés helyett célszerű otthonról kapcsolatba lépni a NAV munkatársaival.
Ha bárkinek kérdése lenne, általános tájékoztatás előzetes regisztráció nélkül is kérhető az ingyenesen hívható NAV Infóvonalán, a 1819-es telefonszámon.

 A hónap többi napján az általános nyitvatartási rendek vannak érvényben.