
Változik a Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási rendje
Tisztelt Gyáliak!
A Képviselő-testület 2022. október 27-én hozott döntése alapján, tekintettel a magas energiaárakra, 2022. novemberétől változik a Gyáli Polgármesteri Hivatal munka- és ügyfélfogadási rendje. Az energiaköltségek csökkentése érdekében 2022. november 2-től előreláthatólag 2023. február 28-ig három napos jelenléti munkavégzés lesz a Hivatalban keddi, szerdai és csütörtöki napokon. Hétfőn és pénteken távmunkavégzés keretében látják el feladataikat munkatársaink. Az ügyfélfogadás rendje ennek megfelelően a következők szerint alakul:
Szerda: 12.30 órától – 17.45 óráig
Csütörtök: 08.00 órától – 12.00 óráig.
Tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket arról is, hogy 2022. december 27-31. között igazgatási szünet lesz a Polgármesteri Hivatalban, ebben az időszakban az ügyfélfogadás szünetel.
A Gyáli Járási Hivatal ügyfélfogadási rendjét a változás nem érinti.
Gyáli Polgármesteri Hivatal