2021. 03. 8.

Hivatali ügyintézés a következő hetekben a Gyáli Polgármesteri Hivatalban

Facebookon
Twitteren
E-mailben
A védelemi intézkedések ideiglenes szigorításáról szóló 104/2021. (III.5.) Korm.rendelet 12. §-ával összhangban otthoni munkavégzés került elrendelésre a Gyáli Polgármesteri Hivatalban (a továbbiakban: Hivatal) 2021. március 8. napjától. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy a Hivatal munkatársai otthoni munkavégzés keretében kötelesek munkaköri feladataikat ellátni.
  • A Hivatalban a személyes ügyfélfogadás szünetel. Az ügyintézők – előre egyeztetett időpontban – csak abban az esetben fogadhatnak ügyfelet személyesen, ha az ügyfélnek halaszthatatlan, személyes megjelenést kívánó ügye van.
  • Ügyintézés előtt mindenképpen tájékozódjon hivatalos honlapunkon (gyal.hu), és elsősorban elektronikus úton (e-mailben) vegyék fel a kapcsolatot az ügyintézővel.
  • Fokozottan figyelmükbe ajánljuk az e-ügyintézés lehetőségét, amelyre vonatkozó részletes tájékoztatást találhat a https://www.gyal.hu/elektronikus-ugyintezessel-kapcsolatos-tajekoztato/ menüpont alatt.
  • Az Önkormányzati Portálon (https://ohp-20.asp.lgov.hu/ugyinditas) személyes megjelenés, postai sorban állás nélkül küldhetik be kérelmeiket, bevallásaikat Az Önkormányzati Portál használata külön regisztrációt nem igényel. Első bejelentkezéskor a KAÜ-azonosítás (ügyfélkapus regisztráció, e-személyi igazolvány, telefonos azonosítás) és az Általános Szolgáltatási Feltételek (ÁSZF) elfogadása után használható.
  • Az egyes (alábbi) funkciók használatáról a „Tájékoztató a Portálról” (https://ohp-20.asp.lgov.hu/tajekoztato) menüben részletes leírás olvasható:
1
  • Amennyiben az elintézendő ügyéhez az Önkormányzati Portálon nem talál űrlapot, akkor az az E-Papír szolgáltatás keretében intézhető. Ebben az esetben további nyomtatványok találhatók hivatalos honlapunkon (https://www.gyal.hu/dokumentumok/letoltheto-dokumentumok/) Itt kiválasztva a nyomtatványt, letöltve, kitöltve csatolható fel a kérelem pdf formátumban az E-Papír oldalon mellékletként. Az E-Papír felület (https://epapir.gov.hu/) segítségével beküldendő ügykezdeményezés is Ügyfélkapus bejelentkezést kíván. Ennek hiányában az űrlap kitöltve postai úton juttatható el a Hivatalba, vagy elhelyezhető a Hivatal Portáján kihelyezett gyűjtő dobozba.
Fentieket összegezve KÉRJÜK MINDEN ÜGYFELÜNKET, hogy amennyiben nem halaszhatatlan az ügye, MOST NE JÖJJÖN A HIVATALBA, és ELEKTRONIKUS ÚTON KEZDEMÉNYEZZE ÜGYE ELINTÉZÉSÉT! Eleget teszünk a Kormány kérésének, és ajánlásának, és otthonról dolgozunk. Kérjük, hogy amennyiben tehetik Önök is maradjanak otthon! Állítsuk meg együtt a járvány további terjedését! Vigyázzanak magukra, vigyázzunk egymásra, hogy mihamarabb személyesen is találkozhassunk korlátozásoktól mentesen! Gyál, 2021. március 8.

                                                                                                                      Rozgonyi Erik címzetes főjegyző