2020. 03. 31.

Óvodai beiratkozás – tudnivalók

Facebookon
Twitteren
E-mailben

Általános tájékoztató és kitöltési útmutató

A koronavírus-járvány terjedésére-, és a járványügyi helyzet fokozódására tekintettel a 2020/2021. nevelési évre vonatkozó óvodai beiratkozások lebonyolítása elektronikusan történik 2020. április 6. és április 17. között. Az óvodai felvételi kérelmet azoknak kell kitöltenie, akiknek gyermeke a 2020/2021. nevelési év kezdő napján óvodakötelessé válik, azaz 2020. augusztus 31. napjáig betölti a 3. életévét.

Az óvodai felvételi kérelmet az is kitöltheti, és visszaküldheti, akinek gyermeke 2020. szeptember 1. és 2021. február 28. között tölti a harmadik életévét. Az ő felvételi kérelmüknek abban az esetben tudunk helyt adni, amennyiben az adott óvodában minden óvodaköteles körzetes kisgyermek felvételét követően marad még férőhely.

A felvételi kérelmeket elbírálásáról szóló értesítést a szülők a kérelemben megadott e-mail címre kapják meg 2020. május 8. napjáig.

A felvételi kérelmet az alábbi címre küldje vissza:

ovodaibeiratkozas@gyal.hu

A felvételi kérelem visszaküldésének időtartama:

2020. április 6-tól 2020. április 17. 23 óra 59 percig

A kérelmet személyazonosításra alkalmas dokumentumok alapján kell kitölteni, mely szülők esetében a személyi igazolvány, és a lakcím kártya; gyermekek esetében a személyi igazolvány vagy az anyakönyvi kivonat, és a lakcímkártya. A kérelem kitölthető géppel, vagy kézzel. Amennyiben kézzel tölti ki, akkor használjon nyomtatott nagybetűt.

A kérelem visszaküldhető word-ben kitöltött formátumban, vagy amennyiben kinyomtatja, akkor pdf-, vagy jpg. formátumban.

Amennyiben worb-ben tölti ki, és így küldi vissza, akkor aláírnia nem szükséges.

Amennyiben nincs e-mail címe, és nem tudja a felvételi kérelmet elektronikusan beküldeni, akkor kérelmet a Gyáli Polgármesteri Hivatal Portáján kaphat, és a kitöltött kérelme az ott elhelyezett dobozba be tudja helyezni. Tekintettel a koronavírus terjedésének megakadályozása érdekében a Gyáli Polgármesteri Hivatalban bevezetendő intézkedésekről (iratkarantén elrendeléséről) szóló 5/2020. sz. jegyzői utasításra a papír alapú felvételi kérelmek beérkezésének időtartama az alábbiak szerint alakul:

A felvételi kérelmek elhelyezhetők a Gyáli Polgármesteri Hivatal Portáján kihelyezett dobozban:

2020. április 6-tól 2020. április 9. 23 óra 59 perc

Telefonos segítségkérés: 06-70/932-89-58

KÉRELEM LETÖLTÉSE ITT.

Amennyiben a szülő a felvételről szóló döntést vitatja, abban az esetben Gyál Város Önkormányzata Jegyzőjéhez felülvizsgálati kérelmet terjeszthet elő az intezmenyfelugyelet@gyal.hu címre. A felülvizsgálati kérelem letölthető az alábbi helyről a JOGI ÉS INTÉZMÉNYFELÜGYELETI IRODA rovatnál https://www.gyal.hu/dokumentumok/letoltheto-dokumentumok/