
2017. 11. 24.
Álláslehetőség- igazgatási ügyintéző
Facebookon
Twitteren
E-mailben
A közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45.§ (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet Gyáli Polgármesteri Hivatal Igazgatási Iroda „igazgatási ügyintéző” munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama:
Határozott idejű közszolgálati jogviszony (próbaidő letelte után határozatlan idejűvé alakulhat)
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
Pest megye, 2360 Gyál, Kőrösi út 112-114.
A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III.7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:
29/2012. (III.7.) korm. rendelet 1. sz. melléklet 14. pontja szerinti hatósági feladatkör.
Ellátandó feladatok:
- Köztisztasággal kapcsolatos eljárások, ideértve a hulladékos, rendezetlen ingatlanokkal kapcsolatos ügyintézést, illetőleg a közművel és nem közművel összegyűjtött szennyvíz elvezetésével összefüggésben felmerülő ügyek intézését is,
- gazos és parlagfüves ingatlanokkal kapcsolatos eljárások, valamint
- az érvényes hatósági jelzés nélkül közterületen hagyott gépjárművek elszállításával összefüggő eljárások.
- a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény;
- Gyál Város Önkormányzata Képviselő-testületének 9/2015.(IV.30.) ök.rend. a Polgármesteri Hivatalban foglalkoztatott köztisztviselőket megillető juttatásokról, valamint a Polgármesteri Hivatalban foglalkoztatottak munkaidő és ügyfélfogadási rendjéről szóló 19/2010.(XII.21.) számú rendelet módosításáról
- Magyar állampolgárság,
- Cselekvőképesség,
- Büntetlen előélet és a 2012. évi CXX. törvény 6.§.(1) bekezdésben foglaltak igazolása,
- középfokú végzettség esetén:
- Közgazdasági, közszolgálati rendészeti, műszaki középiskolai végzettség; vagy középiskolai végzettség és informatikai, ügyviteli, közgazdasági, üzleti, közszolgálati szakmacsoportba tartozó szakképesítés, vagy kormányablak ügyintézői vizsga.
- Felsőfokú végzettség esetén:
- Felsőoktatásban szerzett közszolgálati, gazdaságtudományi, természettudományi, bölcsészettudományi, társadalomtudományi, hittudományi, jogi, műszaki szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és informatikai, ügyviteli, közgazdasági, közszolgálati, jogi szakképesítés, vagy kormányablak ügyintézői vizsga.
- számítógépes felhasználói ismeretek (Word, Excel, Internet használat),
- Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
- Kinevezés előtt egészségügyi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmasság,
- A közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. tv. (Kttv.) 84.-85. §-a alapján ne álljon fenn összeférhetetlenség,
- hasonló szakterületen vagy önkormányzati hatósági ügyintézés során szerzett gyakorlat,
- pszichés terhelhetőség.
- a 45/2012.(III.20.) Korm. rendelet 1. sz. melléklet szerinti önéletrajz,
- a végzettséget, képesítéseket igazoló okiratok másolata,
- pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagában foglalt személyi adatainak pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul,
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány.
- január 1.
- Elektronikus úton a karvalics.katalin@gyal.hu email címre,
- Személyesen a Jegyzői Titkárságra (2360 Gyál, Kőrösi út 112-114.)