2020. 03. 16.
Ügyfélfogadással kapcsolatos változások a Polgármesteri Hivatalban
Facebookon
Twitteren
E-mailben
Felhívjuk tisztelt ügyfeleink figyelmét, hogy az Önök és a Polgármesteri Hivatal dolgozói egészségének megőrzése érdekében az alábbi intézkedések léptek életbe a Gyáli Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási rendjében 2020. március 16-tól visszavonásig:
A Hivatal dolgozói a hivatali épületben kötelesek minimálisra csökkenteni az ügyfelekkel való testi érintkezést. Ennek érdekében
- az ügyfeleket csak halaszthatatlan ügyben kell személyesen kiszolgálni, törekedni kell az előzetes időpont egyeztetésre, az elektronikus ügyintézésre, információszolgáltatásra a telefonos és e-mailen történő kommunikációt kell használni.
- anyakönyvi ügyekben kizárólag időpontfoglalással lehet ügyfelet fogadni.
- a Hivatal folyosóin ügyfelek nem tartózkodhatnak, ők kötelesek a Hivatal előterében várakozni. Az előtérben egyidejűleg legfeljebb öt ügyfél tartózkodhat, a többiek kötelesek az épület előtt várakozni.
- a Hivatalba érkező ügyfelek kötelesek a recepción elhelyezett kézfertőtlenítőt használni.
- mellőzni kell a kézfogást, és az ügyfelek meghallgatása során célszerű legalább egy méter távolságot tartani.