Mondja el véleményét – indul a 2025. évi ügyfél-elégedettségi kérdőív!
A Gyáli Polgármesteri Hivatal számára minden évben kiemelten fontos, hogy ügyfelei hogyan érzik magukat az ügyintézés során, mennyire elégedettek a hivatali szolgáltatásokkal és a városi kommunikációval.
A 2025. évi ügyfél-elégedettségi kérdőív célja, hogy a gyáli polgárok visszajelzései alapján tovább javíthassuk a Hivatal működését és a lakossági kiszolgálás színvonalát.
A kérdőív kitöltése néhány percet vesz igénybe, de minden válasz segít abban, hogy a jövőben még gyorsabb, ügyfélbarátabb és hatékonyabb ügyintézés valósuljon meg.
A felmérés során többek között arra vagyunk kíváncsiak, hogy a gyáliak mennyire elégedettek:
- az ügyfélfogadási renddel és az ügyintézési idővel,
- az ügyintézők segítőkészségével,
- a hivatali recepció működésével,
- a Gyáli Élet Program nyújtotta támogatásokkal (pl. babacsomag, óvoda- és iskolakezdési csomag),
- valamint a város kommunikációs csatornáival – a gyal.hu honlappal, a városi Facebook-oldallal és a Gyáli Mi Újság kiadvánnyal.
A kérdőív külön lehetőséget ad arra is, hogy javaslatot tegyenek a város jövőbeli fejlesztéseire, vagy megosszák véleményüket a városi ügyintézésről, online szolgáltatásokról, illetve a Gyálon zajló projektekről.
Ezek a visszajelzések minden évben konkrét intézkedéseket alapoznak meg az előző évek tapasztalatai alapján több olyan fejlesztés is megvalósult, amelyet közvetlenül az ügyfelek jeleztek.
A kérdőív IDE kattintva tölthető ki.
Köszönjük, ha rászán néhány percet, és megosztja velünk tapasztalatait.
Ezzel nemcsak a Hivatal munkáját segíti, hanem hozzájárul ahhoz is, hogy Gyál továbbra is példamutatóan ügyfélközpontú és együttműködő város maradjon.