2025. 11. 4.

Mondja el véleményét – indul a 2025. évi ügyfél-elégedettségi kérdőív!

Facebookon
Twitteren
E-mailben

A Gyáli Polgármesteri Hivatal számára minden évben kiemelten fontos, hogy ügyfelei hogyan érzik magukat az ügyintézés során, mennyire elégedettek a hivatali szolgáltatásokkal és a városi kommunikációval.
2025. évi ügyfél-elégedettségi kérdőív célja, hogy a gyáli polgárok visszajelzései alapján tovább javíthassuk a Hivatal működését és a lakossági kiszolgálás színvonalát.

A kérdőív kitöltése néhány percet vesz igénybe, de minden válasz segít abban, hogy a jövőben még gyorsabb, ügyfélbarátabb és hatékonyabb ügyintézés valósuljon meg.
A felmérés során többek között arra vagyunk kíváncsiak, hogy a gyáliak mennyire elégedettek:

  • az ügyfélfogadási renddel és az ügyintézési idővel,
  • az ügyintézők segítőkészségével,
  • a hivatali recepció működésével,
  • a Gyáli Élet Program nyújtotta támogatásokkal (pl. babacsomag, óvoda- és iskolakezdési csomag),
  • valamint a város kommunikációs csatornáival – a gyal.hu honlappal, a városi Facebook-oldallal és a Gyáli Mi Újság kiadvánnyal.

 

A kérdőív külön lehetőséget ad arra is, hogy javaslatot tegyenek a város jövőbeli fejlesztéseire, vagy megosszák véleményüket a városi ügyintézésről, online szolgáltatásokról, illetve a Gyálon zajló projektekről.
Ezek a visszajelzések minden évben konkrét intézkedéseket alapoznak meg az előző évek tapasztalatai alapján több olyan fejlesztés is megvalósult, amelyet közvetlenül az ügyfelek jeleztek.

A kérdőív IDE kattintva tölthető ki.

Köszönjük, ha rászán néhány percet, és megosztja velünk tapasztalatait.
Ezzel nemcsak a Hivatal munkáját segíti, hanem hozzájárul ahhoz is, hogy Gyál továbbra is példamutatóan ügyfélközpontú és együttműködő város maradjon.