2021. 09. 15.

Használja az elektronikus ügyintézési szolgáltatásokat!

Facebookon
Twitteren
E-mailben
Tisztelt Ügyfelek! A pandémiás időszakban különös fontossággal bír az, hogy az ügyfelek használják az elektronikus ügyintézési szolgáltatásokat. Ennek elősegítése érdekében, 2021. január 1-től a Kormányzati Ügyfélvonal (1818) segíti az elektronikus ügyintézési portál használatát. A 1818 a következő szolgáltatások ellátását biztosítja: segítségnyújtás a rendszerbe való belépéshez; technikai segítség az oldalon megjelenő szolgáltatások kapcsán; ügyfelek támogatása az ASP rendszer használata során; kapcsolattartás a központi szolgáltatóval, valamint az ügyféltámogatói feladatokat ellátó szervezetekkel; intézhető ügyekkel kapcsolatos tájékoztatás; SZEÜSZ-szel kapcsolatos panaszok, közérdekű bejelentések, észrevételek fogadása, kivizsgálása, továbbítása, megválaszolása. Az önkormányzati adó és egyéb hivatali ügyekben természetesen továbbra is az önkormányzat az illetékes, és a saját ügyfélszolgálati csatornán keresztül biztosít támogatást. Javasoljuk, hogy ügyeik intézéséhez használják az e-önkormányzatportál szolgáltatásait ide kattintva.