Elektronikus időpont foglalási lehetőség a hivatalban
Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Gyáli Polgármesteri Hivatalban egységes időpontfoglaló rendszer került bevezetésre. Az új rendszer internetes felületen teszi lehetővé az előzetes időpontfoglalást, amely megkönnyíti, és tervezhetővé teszi az ügyintézést, és lerövidítheti a hivatali várakozást.
Az online időpont foglalási lehetőség http://kapcsolat.gyal.hu:82/appointment weboldalon található, mely elérhető városunk honlapján keresztül is a Hivatal ügyfélfogadási rendje linkre kattintással.
A különböző ügytípusokra az alábbiak szerinti időszakokra lehetséges az online időpontfoglalás.
Adó ügy, építésügy, általános igazgatás, szociális igazgatás ügytípusoknál:
Hétfő: 12,30-tól 15,00 óráig,
Szerda: 12,30-tól 17,15 óráig,
Csütörtök: 8,00-tól 11,30 óráig,
Hagyatéki és anyakönyvi ügyek ügyintézésénél az utolsó időpont foglalása:
hétfőn: 14,30 óra, szerdán: 16,45 óra, csütörtökön 11,00 óra.
Fontos, hogy időpontfoglaláskor minden esetben adják meg nevüket és telefonszámukat, amely megkönnyíti a Hivatal és az ügyfél közötti kapcsolattartást.
Reméljük, hogy ügyfeleink a rendszer használatával könnyebben beilleszthetik napi teendőik közé a hivatali ügyintézést, és a rendszer használatával kiszámíthatóbbá válik a hivatali várakozás ideje.
Kérjük Önöket, hogy a járványügyi készültségre és a jogszabályok által előírt magatartási szabályokra tekintettel előzetes időpont foglalása nélkül csak rendkívüli esetekben keressék fel a Polgármesteri Hivatalt a koronavírus-járvány közösségi terjedésének megakadályozása-, és a felesleges kontaktszámok mérséklése érdekében!
Gyáli Polgármesteri Hivatal