2020. 10. 20.

Elektronikus időpont foglalási lehetőség a hivatalban

Facebookon
Twitteren
E-mailben

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Gyáli Polgármesteri Hivatalban egységes időpontfoglaló rendszer került bevezetésre. Az új rendszer internetes felületen teszi lehetővé az előzetes időpontfoglalást, amely megkönnyíti, és tervezhetővé teszi az ügyintézést, és lerövidítheti a hivatali várakozást.

Az online időpont foglalási lehetőség http://kapcsolat.gyal.hu:82/appointment weboldalon található, mely elérhető városunk honlapján keresztül is a Hivatal ügyfélfogadási rendje linkre kattintással.

A különböző ügytípusokra az alábbiak szerinti időszakokra lehetséges az online időpontfoglalás.

Adó ügy, építésügy, általános igazgatás, szociális igazgatás ügytípusoknál:

Hétfő: 12,30-tól 15,00 óráig,

Szerda: 12,30-tól 17,15 óráig,

Csütörtök: 8,00-tól 11,30 óráig,

Hagyatéki és anyakönyvi ügyek ügyintézésénél az utolsó időpont foglalása:

hétfőn: 14,30 óra, szerdán: 16,45 óra, csütörtökön 11,00 óra.

Fontos, hogy időpontfoglaláskor minden esetben adják meg nevüket és telefonszámukat, amely megkönnyíti a Hivatal és az ügyfél közötti kapcsolattartást.

Reméljük, hogy ügyfeleink a rendszer használatával könnyebben beilleszthetik napi teendőik közé a hivatali ügyintézést, és a rendszer használatával kiszámíthatóbbá válik a hivatali várakozás ideje.

Kérjük Önöket, hogy a járványügyi készültségre és a jogszabályok által előírt magatartási szabályokra tekintettel előzetes időpont foglalása nélkül csak rendkívüli esetekben keressék fel a Polgármesteri Hivatalt a koronavírus-járvány közösségi terjedésének megakadályozása-, és a felesleges kontaktszámok mérséklése érdekében!

Gyáli Polgármesteri Hivatal